گزارش بازار سرمایه | سی فروردین

گزارش روزانه بورس اوراق بهادار
دوشنبه – ۳۰ فروردین ۱۴۰۰

امروز دو‌شنبه 30 فروردین ماه در حالی بازار شاهد افت 8.082 واحدی شاخص‌کل بود که شاخص هم‌وزن نیز کاهش 715 واحدی را تجربه کرد. فایرا، کاوه و وبملت بیشترین تاثیر مثبت و فارس، فولاد و ونیکی نیز بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص داشتند. در فرابورس نیز شاخص افتی 40 واحدی داشت.
بازار در حالی سرد و کم رمق کار خود را آغاز کرد که در ادامه تا حدودی شاهد خرید در نمادهای بزرگ بازار بودیم. ارزش معاملات امروز به نسبت روزهای گذشته بهبودی نسبی داشت ولی همچنان کم توان است. ارزش معاملات امروز (بدون احتساب معاملات بلوکی) کمی بیش از 1.900 میلیارد تومان بود. همچنین خروج نقدینگی نیز 488 میلیارد تومان بود. در اواخر تایم معاملاتی، شاهد خریدهای بهتری بودیم که اما بیشتر در نمادهای بزرگ بود.
در پایان معاملات امروز، در حالی صفوف خرید در 17 نماد مشاهده می‌گردید که 52 نماد با افزایش قیمت به کار خود پایان دادند. همچنین 490 نماد با صف فروش به کار خود پایان داد. ارزش صفوف خرید و فروش به ترتیب 112 و 6.337 میلیارد تومان بود.
در بازار امروز تحرکات مثبتی در نمادهای وبملت، فملی، آریا، فخوز، فولاد، شستا، ورازی، کاوه و هرمز دیده و ورود پول در این نمادها مشاهده گردید.

نقشه بازار بورس به نقل از سایت سهام‌یاب:

نقشه بازار بورس بر اساس ارزش معاملات
نقشه بازار بورس بر اساس ارزش معاملات
نقشه بازار بورس بر اساس حجم
نقشه بازار بورس بر اساس حجم